تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع بصیرتی پیشکسوتان بسیج ناحیه امام علی(ع) برگزار شد

مجمع بصیرتی پیشکسوتان بسیج ناحیه امام علی(ع) امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور پیشکسوتان بسیج و سخنرانی سرهنگ غلامرضائی در مسجد امام خمینی(ره) دهستان شاهتور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان،مجمع بصیرتی پیشکسوتان بسیج ناحیه امام علی(ع) امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور پیشکسوتان بسیج و سخنرانی سرهنگ غلامرضائی در مسجد امام خمینی(ره) دهستان شاهتور برگزار شد.

سرهنگ غلامرضائی در ابتدای سخنرانی خود با بیان زندگی حضرت زهرا(س) اشاره کوتاهی به الگو گیری ار ایشان کرد و دو مشخصه از ایشان یعنی طاعت و عبادت خدا و اطاعت پذیری از ولایت را بیان کرد.

وی افزود: مردم باید توجه ویژه به اطاعت پذیری از ولایت فقیه داشته باشند و در حال حاضر توجه بیش از پیش مردم را به انتخابات پیشرویان و به گوشه هائی از تاریخ سیاسی ایران به ویژه از سال ۸۸تا کنون اشاره و مردم را به هوشیاری بیشتر توجه نمود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع بصیرتی پیشکسوتان بسیج ناحیه امام علی(ع) برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..