تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی مربی سابق فرانسه/ استعداد مسی در حال پایان است

ریموند دومنش اعتقاد دارد ستاره آرژانتینی در پروسه از دست دادن استعداد نابش قرار دارد.

صراط: ریموند دومنش اعتقاد دارد ستاره آرژانتینی در پروسه از دست دادن استعداد نابش قرار دارد.

به گزارش فارس، مربی اسبق تیم ملی فرانسه ریموند دومنش اعتقاد دارد مسی در حال از دست دادن استعداد نابش و تحلیل رفتن کیفیت فوتبالش است.

دومنش گفت: بارسا مقابل سن‌ژرمن برای صعود نیاز به معجزه دارد و این امر با  جادوی مسی ممکن می‌شود اما در این بازی او به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

استعداد مسی در حال پایان است

مربی صاحب سبک فرانسوی ادامه داد: فوتبال یک بازی گروهی است و مسی به تنهایی نمی تواند بارسا را برنده کند.لئو دیگر یک بازیکن 20 ساله نیست و انرژی گذشته را ندارد و در حال از دست دادن قابلیت و استعداد‌ها نابش است.

دومنش از سال 2004 تا 2010 هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی مربی سابق فرانسه/ استعداد مسی در حال پایان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..