تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ۴۸ ساعته قاتلی در برازجان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که بر اثر اختلاف مالی مرد جوانی را در برازجان به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بود ۴۸ ساعت پس از حادثه شناسایی و دستگیر شد.
 
به گزارش انتخاب، سردار حیدر عباس زاده درباره این حادثه گفت: شب ۱۶ اسفندماه سال‌جاری فردی به هویت معلوم یکی از دوستان خود به هویت «م، ق» را که با هم اختلاف مالی داشتند به خانه باغ خود در جاده «شاهزاده ابراهیم» دعوت می‌کند.
 
وی افزود: طرفین پس از حضور در خانه باغ بر سر مسائل مالی دچار اختلاف و مشاجره می‌کنند که میزبان با اسلحه کلت کمری به سر «م، ق» شلیک سپس جسد را در خانه باغ دفن می‌کند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان پس از اعلام مفقودی خانواده مقتول با استفاده از اقدامات پلیسی از مرگ مقتول مطلع و فردی را به‌عنوان مظنون دستگیر کردند.
 
سردار عباس‌زاده خاطرنشان ساخت: با انجام تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی و مواجهه متهم با مدارک و مستندات پلیس، بعداز ظهر امروز ضمن اعتراف به قتل مقتول به علت اختلاف مالی، اسلحه کلت کمری به‌کار رفته در قتل نیز از وی کشف شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ۴۸ ساعته قاتلی در برازجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..