تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان یک سال سرقت‌های دزد مسلح از بانک‌های پایتخت

پایان یک سال سرقت‌های دزد مسلح از بانک‌های پایتخت

مرد نقابدار که از یک سال پیش دست به سرقت‌های مسلحانه از بانک‌های پایتخت می‌زد، پس از چهارمین سرقت در محاصره مردم گرفتار شد.

 به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، اين مرد كه حدود 50 سال دارد، نخستين سرقت خود را اواخر اسفند سال گذشته رقم زد. متهم كه صورت خود را با نقاب پوشانده بود با ورود به بانكي در حوالي ميدان تجريش، كاركنان آنجا را با اسلحه كلت كمري تهديد به مرگ كرد و از آنها خواست كيفش را پر از پول كنند.

كارمندان هم از ترس جانشان حدود 41ميليون‌ تومان پول نقد را در كيسه‌اي ريختند و مرد مسلح پس از سرقت كيسه پول به سرعت از بانك خارج شد و گريخت. به‌دنبال اين سرقت جست‌وجوي پليس براي دستگيري سارق شروع شد تا اينكه 2‌ماه بعد يعني در ارديبهشت‌ماه امسال گزارش سرقت ديگري با همين شگرد به پليس اعلام شد.

اين‌بار دزد نقابدار با خونسردي وارد بانكي در قيطريه شده و پس از تهديد كاركنان بانك با اسلحه، 26ميليون تومان پول سرقت كرده و فراري شده بود. مدتي گذشت و هنوز ردي از متهم در دست نبود تا اينكه گزارش سومين سرقت با همين شگرد در اختيار تيم تحقيق قرار گرفت. دزد مسلح در سومين سرقت نيز توانسته بود دست به سرقت پول‌هاي بانك بزند و فرار كند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مأموران با سارقي كاملا حرفه‌اي روبه‌رو هستند كه هيچ سرنخي از خود به جا نگذاشته بود.

آخرين سرقت

هنوز تحقيقات پليس براي دستگيري دزد مسلح به نتيجه نرسيده بود كه ظهر سه‌شنبه، دزد سريالي، نقشه چهارمين سرقت خود را اجرا كرد. غافل از اينكه اين بار ديگر راهي براي فرار پيش رويش نيست. او كه مثل هميشه نقاب به چهره داشت، پس از ورود به بانكي در خيابان شريعتي و تهديد كاركنان، ميليون‌ها تومان پول سرقت كرد و درست زماني كه از بانك خارج شد تا فرار كند در محاصره مردم و به‌دنبال آن مأموران گشت پليس كه از آنجا عبور مي‌كردند، گرفتار شد. او ديروز به شعبه اول دادسراي ويژه سرقت منتقل شد و در بازجويي‌ها به سرقت سريالي از بانك‌ها اقرار كرد اما مدعي شد كه همدستي نداشته و پس از هر سرقت با پاي پياده فرار مي‌كرده است. با اعترافات اين مرد تحقيقات از او ادامه دارد.

همشهری

110




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان یک سال سرقت‌های دزد مسلح از بانک‌های پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..