تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات خود به مواضع داعش در سوریه را ادامه می‌دهیم

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

حیدر العبادی
نخست وزیر عراق در سخنانی تأکید کرد که بغداد حملات خود به مواضع داعش در سوریه را پس از اخذ موافقت دولت دمشق، ادامه خواهد داد.

به گزارش بی‌باک به نقل از سومریه نیوز، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق در سخنانی از ادامه حملات جنگنده های ارتش این کشور به مواضع داعش در سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: حملات خود به مواضع داعش در سوریه و دیگر کشورها را پس از اخذ موافقت دولت دمشق، ادامه می دهیم.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد: ما به حاکمیت ملی کشورهای همسایه خود و دیگر کشورها احترام می گذاریم؛ حملات جنگنده های عراقی به مواضع داعش در سوریه پیشتر با هماهنگی دولت دمشق صورت گرفته بود.

گفتنی است، پیشتر نخست وزیر عراق عملیات هوایی جنگنده های ارتش این کشور علیه تکفیریهای داعش در داخل خاک سوریه را موفقیت آمیز توصیف کرده بود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات خود به مواضع داعش در سوریه را ادامه می‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..