تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش یک معلم برای تدریس به زنان سالمند

معلم دلسوز هندی سوادآموزی تلاش زن هندی تدریس در هند تدریس به زنان سالمند

کشور هند در زمینه تولید علم و آمار سواد آموزی یکی از کشورهای ضعیف و عقب مانده در سطج جهان است اما یک معلم کهنسال دلسوز هندی به منظور ارتقا سطح سواد در بین مردم در حال تلاش است و علاقه مند است در سال های واپسین زندگی در این زمینه قدم بردارد. هند یکی از بالاترین آمارهای بی سوادی در جهان را دارد و با اینکه از دهه ها پیش کار سوادآموزی به مردم خود را – به ویژه در نقاط دورافتاده- شروع کرده اما سنن بسیار قدیمی و پیچیده در این کشور مانع اصلی باسواد شدن ۱۰۰ درصد جمعیت شبه قاره به حساب می آید.
با این حال معلمان گمنام هندی همه تلاش خود را برای باسواد کردن شاگردان نه چندان کم سن خود به کار می برند. در ادامه چند عکس از تلاش یک معلم برای تدریس به زنان سالمند در روستای Phangne در ایالت ماهاراشترا در غرب هند خواهید دید.
دوست دارم وقتی به سوی خداوند می روم بتوانم حداقل اسم خودم را بنویسم. این حرف های یک پیرزن هندی است که دوست دارد دستکم در آخرین سالها یا ماه های عمر خود، باسواد شود.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 18 اسفند 1395 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش یک معلم برای تدریس به زنان سالمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..