تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط نامطلوب کیفی در تهران

طی چند روز گذشته بارندگی های پراکنده در پایتخت باعث افزایش کیفیت هوا و قرار گرفتن شاخص کیفیت هوای تهران به حالت پاک شده بود اما از امروز با افزایش آلاینده ها و پیش بینی هواشناسی بار دیگر شاخص کیفیت هوا در تهران به حد نامطلوب رسیده است.

نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه‌های حساس طی امروز است و پیش بینی می‌شود شرایط نامطلوب کیفی هوا تا فردا تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز جاری تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) انتظار می رود.

بر اساس این گزارش با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام و پایدار طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ اسفند) تغییر محسوسی در سرعت باد مشاهده نمی‌شود و تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر پیش بینی می‌شود همچنین دما طی روزهای پایانی هفته افزایش جزئی خواهد یافت.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز، ۱۱۴ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط نامطلوب کیفی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..