تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 75 درصد مکمل های ورزشی بصورت قاچاق به كشور

ورود 75 درصد مکمل های ورزشی بصورت قاچاق به كشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا داورزنی عصر امروز در نشست مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد افزود: موضوع مکملهای ورزشی یکی از مهمترین دغدغه های فدراسیون پزشکی ورزشی است که باید قبل از دیر شدن راهکاری برای آن پیدا کرد.

او خاطرنشان كرد : وزارت ورزش و جوانان به دنبال تعاملی مناسب در خصوص موضوع مکملهای ورزشی با وزارت بهداشت است. وزارت بهداشت باید با معرفی و نظارت بیشتر بر این نوع مکملها به کمک وزارت ورزش بیاید تا بتوانیم با تعامل خوب جلوی آسیبهای ناشی از این معضل را بگیریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : در پی تاسیس مراکزی هستیم که از طریق آنها بتوان با معرفی مکملهای ورزشی مجرایی به منظور تهیه مکملهای مورد نیاز برای باشگاهای ورزشی ایجاد کرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز در این نشست گفت: شعار این فدراسیون پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است لذا سعی می کنیم در این راستا گام برداریم.

دكتر غلامرضا نوروزی توسعه مراکز پزشکی ورزشی را از اهداف اصلی اين فدراسيون برشمرد و افزود : افزایش فضاهای فیزیکی ورزشی بسیار حائز اهمیت است لذا به دنبال آن هستیم که استان های کمتر توسعه یافته بتوانند از امکانات پزشکی عرصه ورزش استفاده کنند.
 
وی خاطرنشان كرد : باید عرضه خدمات کیفی و کمی به ورزشکاران افزایش یابد زیرا با بالا بردن استانداردهای ورزشی از مهمترین عوامل کاهش آسیبهای ورزشی است که باید در میادین به آن توجه ویژه ای شود.

نوروزي اضافه كرد : در استان خراسان رضوي ١٥٠ هزار نفر و در كشور ٢ ميليون و نهصد هزار نفر در فدراسيون پزشكي ورزشي سازماندهي شده اند و از خدمات و تسهيلات بيمه اي فدراسيون استفاده مي كنند .

در اين مجمع رؤساي پزشكي ورزشي برخي استان هاي كشور به بيان ديدگاه ها، نظرات و پيشنهادات خود در جهت پيشبرد كلان فدراسيون پرداختند.

انتهاي پیام// م ا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 75 درصد مکمل های ورزشی بصورت قاچاق به كشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..