تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مقام‌های دولت ترامپ به تصمیم تهران برای منع سفر اتباع آمریکایی به ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چند مقام وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگو با رسانه «واشنگتن‌فری‌بیکن» گفته‌اند از تصمیم تهران برای ممنوع کردن سفر اتباع آمریکایی به ایران آگاه هستند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در هفته جاری گفته بود که اقدام دولت ترامپ برای منع سفر اتباع ایرانی به آمریکا را با اقدام متقابل پاسخ خواهد داد.

«واشنگتن‌فری‌بیکن» به نقل از چند مقام وزارت خارجه دولت ترامپ که اشاره‌ای به نام آنها نکرده نوشته که واشنگتن از این تلاش‌های ایران آگاه است و شهروندان آمریکایی را از سفر به ایران منع می‌کند. 

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/2FIESC



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مقام‌های دولت ترامپ به تصمیم تهران برای منع سفر اتباع آمریکایی به ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..