تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمانو: پایبندی ایران به برجام را نظارت می کنیم

کد خبر: ۴۹۴۵۵۳

۵۱۳  بازدید

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که نظارت بر توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 را ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فارس: «یوکیا آمانو»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای پس از انتصابش برای سومین بار در این سمت گفت که کماکان پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را به دقت مورد نظارت قرار خواهد داد.

وی گفت: «کماکان با دقت، اجرای تعهدات هسته‌ای ایران ذیل 'برنامه جامع اقدام مشترک' (برجام) را مورد نظارت و راستی‌آزمایی قرار خواهیم داد.»

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که کشورها را در امر به کارگیری برق هسته‌ای یا توسعه برنامه‌های موجود خود در این راستا یاری خواهد کرد.

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) برای سومین دوره پیاپی آمانو را به عنوان مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منصوب کرد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمانو: پایبندی ایران به برجام را نظارت می کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..