تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مهناز افشار و فرزندش در تبلیغ یک برند+عکس!

مهناز افشار فعالیت خود را به عنوان مدل تبلیغاتی نیز انجام می دهد. این بازیگر به تازگی به همراه دخترش, در تیزر تبلیغاتی یک برند پوشک بچه! حضور داشته است!

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛مهناز افشار فعالیت خود را به عنوان مدل تبلیغاتی نیز انجام می دهد. این بازیگر به تازگی به همراه دخترش, در تیزر تبلیغاتی یک برند پوشک بچه! حضور داشته است!عکسی از مهناز افشار و دخترش در تیزر تبلیغاتی پوشک بچه را مشاهده می کنید.مهناز افشار (زادۀ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما،

حضور مهناز افشار و فرزندش در تبلیغ یک برند (عکس)

 تئاتر و تلویزیون ایران می باشد.مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفته است و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخته است. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. وی در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دیده است.

منبع:ایران ناز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مهناز افشار و فرزندش در تبلیغ یک برند+عکس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..