تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت رؤیایی سرمایه در نبرد ستاره‌های لیگ والیبال

تیم والیبال بانک سرمایه با پیروزی برابر پیکان دیدار نخست مرحله فینال را به سود خود تمام کرد.

دیدار نخست مرحله فینال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 دیروزبین تیم‌های بانک سرمایه و پیکان در خانه والیبال تهران برگزار شد.در این مسابقه که قضاوت آن برعهده ابراهیم فیروزی بود و سالن جایی برای نشستن نداشت بانکی‌ها توانستند در شرایطی که دو گیم نخست را به حریف واگذار کرده بودند با نتیجه 3 بر 2 و  با امتیازات 21-25، 21-25، 25-22، 25-20 و 15 -9 تیم پیکان را شکست دهند. امیر غفور، قطر پاسور ملی‌پوش تیم پیکان در امتیازات پایانی ست اول به دلیل پیچیدگی شدید  پای چپ در حالی که از شدت درد و ناراحتی گریه می‌کرد با برانکارد به خارج زمین منتقل شد.مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود و به این ترتیب اگر پیکانی‌ها بتوانند در بازی دوم (روز یک شنبه) سرمایه را شکست دهند قهرمان لیگ خواهند شد و در غیر این صورت کار به بازی سوم (روز چهارشنبه) کشیده می‌شود.در دیدار اول از مرحله رده بندی هم تیم شهرداری ارومیه توانست سایپا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. بازی دوم این دو تیم هم روز یک‌شنبه در خانه والیبال تهران انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت رؤیایی سرمایه در نبرد ستاره‌های لیگ والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..