تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه ۹ شهرک را در استان حلب آزاد کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بعد از ظهر امروز در شرق استان حلب، توانستند پیشروی قابل ملاحظه‌ای داشته باشند و 9 شهرک و و دو ارتفاع را آزاد کنند.

به گزارش انتخاب، نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در ادامه پیشروی‌های خود در شرق استان حلب با حملات گسترده خود علیه مواضع ترویست‌های داعش شهرک‌های «خفسه حامض»، «الدره»، «رجم الاقرع»، «تل تتون»، «مشرفه التین»، «الحریه» و ارتفاع «مشرفه تل تتون» را بطور کامل آزاد کنند.

بنا بر این گزارش شهرک‌های «البایبری التحتانی»، «خربة عقله»، «خربة صلیب» و ارتفاع «القواص» نیز در محور شمالی ایستگاه تصفیه آب دوم به طور کامل آزاد شده است.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت از سمت شهرک‌های «طنوزه»، «رسم الباخر»، «الکیاریه» و «حبوبه کبیر» و «حبوبه صغیر» صورت گرفته است.

 ده‌ها تن از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند و عملیات نیروها به سمت شهرک‌های «البابیری»، «الحمود»، «الاقرع»، «جتاله» و «صلیبیة» در دستور کار است.

در حال حاضر نیروهای مقاومت از محور جنوبی شهرک الخفسه از (شهرک حنایا که آزاد شده) تا فرودگاه الجراح (کشیش) تنها 6 کیلومتر فاصله دارند و با ایستگاه تصفیه آب دوم نیز حدود 13 کیلومتر فاصله دارند. ایستگاه تصفیه آب دوم در شرق فرودگاه الجراح واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه ۹ شهرک را در استان حلب آزاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..