تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری بانک سرمایه مقابل پیکان درروزمصدومیت غفور

تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال، مقابل پیکان به پیروزی رسید.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین بازی فینال لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازات 21-25، 21-25، 25-22، 25-20 و 15 -9 مقابل پیکان به پیروزی رسید.
 
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی و همسرش؛ محمود شیعی و احمد سعادتمند، مدیران عامل دو باشگاه پیکان و بانک سرمایه، خوان سیچلو سرمربی تیم زیر 23 سال، علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی و بازیکنان تیم امید میهمانان ویژه این بازی بودند. بهنام محمودی ملی پوش سابق، بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان و محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال نیز در سالن حضور دارند.
برتری بانک سرمایه مقابل پیکان درروزمصدومیت غفور 
امیر غفور، قطر پاسور ملی‌پوش تیم پیکان در امتیازات پایانی ست اول به دلیل پیچیدگی شدید  پای چپ در حالی که از شدت درد و ناراحتی گریه می‌کرد با برانکارد به خارج زمین منتقل شد. جواد معنوی‌نژاد جای او را در زمین گرفت.
 
 تیم پیکان بازی را با مصطفی شریفات، سعید معروف، سعید مصطفی‌وند، نیکولا کواچویچ، فرهاد نظری، امیر غفور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو شروع کرد.
 
برای تیم بانک سرمایه هم اوکاش ژیگادوو، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف به عنوان لیبرو بازی را شروع کردند.
 
این بازی به دلیل برگزاری فینال لیگ دسته یک بین دو تیم رعد پدافند اصفهان و سپهر الکتریک قزوین با 45 دقیقه تاخیر شروع شد.
 
فینال این مسابقات به صورت دو از سه و دیدار دوم یکشنبه آینده برگزار می‌شود.
 
در فینال لیگ دسته یک، سپهر الکتریک 3 بر یک برنده و قهرمان شد. هر دو تیم به لیگ برتر صعود کردند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری بانک سرمایه مقابل پیکان درروزمصدومیت غفور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..