تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و صدرنشینی لوگان

گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و صدرنشینی لوگان

بار دیگر استودیوی مارول بازگشته تا این بار با سومین قسمت ولورین هالیوود را تسخیر کند.

این فیم ابرقهرمانی که “لوگان” نام دارد با بودجه‌ی ۹۷ میلیون دلاری تولید شده و هیو جکمن ستاره‌ی آن است. نخستین هفته‌ی اکران “لوگان” همچنان که انتظار می‌رفت با استقبال گرم تماشاگران همراه بود و رقم ۸۸ میلیون دلار را به حساب صدرنشین هفته‌ی گذشته واریز کرد.

فیلم ترسناک “برو بیرون” با رسیدن به فروش ۲۸ میلیون دلاری رتبه‌ی دوم جدول را به دست آورد و مجموع فروش خود در ایالات متحده را به ۷۸ میلیون دلار رساند.

دومین فیلم تازه اکران شده‌ی هفته‌ی گذشته درام The Shack بود که داستانی با مضامین مذهبی دارد و سم ورثینگتن و اوکتاویا اسپنسر در آن هنرنمایی می‌کنند. این فیلم رتبه‌ی سوم جدول باکس‌آفیس را با ثبت رقم ۱۶ میلیون دلار بدست آورد.

انیمیشن “لگو بتمن” چهارمین هفته‌ی اکرانش را با ۱۱٫۷ میلیون دلار در رتبه‌ی چهارم به پایان رساند. مجموع فروش این انیمیشن کمدی در سراسر جهان به ۲۵۸ میلیون دلار رسیده است.

سومین فیلمی که هفته‌ی گذشته اکران گسترده‌ی خود را آغاز کرد Before I Fall نام دارد. این فیلم آمریکایی که زوئی دویچ ایفای نقش اصلی را بر عهده داشته است نخستین هفته را با فروش ۴٫۶ میلیون دلاری پشت سر گذاشت تا بودجه‌ی تولید خود را در همان هفته‌ی نخست بدست آورده باشد.

این هفته‌ منتظر اکران چه فیلمی باشیم؟
با گذشت دوازده سال از فیلم “کینگ کونگ” به کارگردانی پیتر جکسن و هنرنمایی نائومی واتس، بار دیگر این هیولای افسانه‌ای به روی پرده‌ی نقره‌ای بازمی‌گردد. این فیلم در کنار “گودزیلا” که سال ۲۰۱۴ به روی پرده آمده بود قرار است پیش‌زمینه‌ای ایجاد کنند که در نهایت به نبرد این دو هیولای قدرتمند منتهی شود. تام هیدلستون، ساموئل ال. جکسن، جان گودمن و بری لارسن در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند و جوردن فوگت‌رابرتز کارگردانی این پروژه‌ی سنگین ۱۹۰ میلیون دلاری را بر عهده داشته است.


پیشنهادات سایت:

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سایت و سینمای جهان ، به کانال تلگرام فیلم تو مووی بپیوندید.

کانال تلگرام فیلم تو مووی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش باکس ‌آفیس هفته‌ اخیر و صدرنشینی لوگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..