تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه فرد سحرخیزی شویم؟

بعضی وقت ها بیدار شدن سخت است چون شما خیلی دیر خوابیده اید.

سحر خیز بودن

آیا دوست دارید با نسیم صبحگاهی بیدار شوید و جزء افراد سحرخیز باشید؟ اگر شما جزء افراد خوش شانسی هستید که فوراً از رختخواب بیرون می آیید (البته من هرگز نمی فهمم چطور بعضی ها با لبخند از خواب بیدار می شوند) شاید دلتان نخواهد به خواندن این مطلب ادامه دهید. اما اگر مثل من و شاید میلیون ها نفر دیگر هستید که مشکل سحر خیز بودن دارند و یا مثل افرادی که پتو را روی خود می کشند و عکس العمل طبیعی دارند، ممکن است بخواهید چند دقیقه را در یادگیری راه هایی برای زودتر بیدار شدن سرمایه گذاری کنید.
۷ راه سحرخیز شدن
– به مدت سه یا چهار روز ۱۵ دقیقه زودتر آن را تنظیم کنید:

بعضی وقت ها بیدار شدن سخت است چون شما خیلی دیر خوابیده اید. با این شیوه کوچک می توانید عادات خود را تغییر دهید. اگر عادت دارید دیر به خواب بروید از یوگا و تنفس عمیق کمک بگیرید تا الگوهای خواب بهتری داشته باشید.
– به خورشید اجازه ورود بدهید:
نور نقش بزرگی در بازنشانی ساعت شبانه روز ایفا می کند. فکر کنید اگر نور، خوابیدن را برای شما سخت کند به این معنا است که راحت تر از خواب بیدار می شوید. چشم های ما سلول هایی دارند که به نور حساس هستند و سیگنال هایی را به مغز ارسال می کنند و به ما اطلاع می دهند که شب است یا روز؛ پس روی ساعت درونی تاثیر می گذارد پس پرده ها را کنار بکشید تا در زمان مناسب خورشید اجازه ورود داشته باشد.

چگونه فرد سحرخیزی شویم؟


– کشش:
این کار را انجام دهید و صبح ها خودتان را بکشید نه برای اینکه زودتر بیدار شوید بلکه برای اینکه خشکی اول صبح را از خودتان دور کنید. اما جدا از تمام این مزایا کشیدن خود و لگد زدن راه هایی عالی برای انرژی گرفتن و سرحال شدن است.
– برنامه ریزی کنید:
شاید شب قبل، وقت بیشتری صرف کنید اما این کار صبح شما را کم استرس تر خواهد کرد و همه موتورهای شما روشن خواهند بود. شب قبل لباس ها و هر آنچه که نیاز دارید آماده کنید، یک لیست آماده کنید و برای روز خود برنامه ریزی داشته باشید تا راحت تر بیدار شوید.
– ساعت خود را نزدیک قرار ندهید:
بیدار شدن سخت تر است اگر دکمه ساعت نزدیک شما باشد چون فوراً آن را می فشارید و سخت تر بیدار می شوید. پس ساعت را دورتر قرار دهید و بعد از به صدا در آمدن زنگ آن، برای خاموش کردن آن بلند شوید و روز خود را شروع کنید.
– قهوه ساز خود را برای ساعت مشخص تنظیم کنید:
هیچ چیزی برای بیرون کشیدن شما از رختخواب فریبنده تر از عطر قهوه نیست. بعضی قهوه ساز ها تایمر دارند و می توانند شما را به شروع یک روز پرتاب کنند.
– پوشیدن یک لباس پنبه ای:
پوشیدن یک لباس پنبه ای و نرم، این لباس خوب باعث می شود صبح شما زودتر پتو را رها کنید چون به لباس نرم خود بیرون از رختخواب اعتماد دارید.

دکترسلام

اخبار مرتبط:

شب زنده دار بودن بهتر است یا سحرخیزی؟

۲۳ نکته در ارتباط با سحرخیزی

فایده های مثبت سحر خیزی را بدانید!

فوايد و روشهاي سحرخيزي

10 روش برای سحرخیزی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه فرد سحرخیزی شویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..