تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو های فیسبوک را در تلویزیون ببینید

تا قبل از تنها تلویزیون های سامسونگ می توانستند ویدئو های فیسبوک را نشان دهند اما با پیشرفت هایی در این زمینه تلویزیون های نسل چهارم نیز این قابلیت را پیدا کرده اند که توسط برنامه "فیسبوک ویدئو" کلیپ ها و ویدئو های فیسبوک را نمایش دهند.

با برنامه "فیسبوک ویدئو" به راحتی می توانید حین این که در حال استراحت هستید و به تماشای تلویزیون نشسته اید ، به راحتی ویدئو های فیسبوک را که به صورت اتوماتیک و با دسته بندی ویدئوهای دوستان، ویدئوهای توصیه شده و استریم زنده است را تماشا کنید.

 گفتنی است ؛ در حال حاضر هنگام پخش ویدئو ها و کلیپ ها آگهی تبلیغاتی پخش نمی شود ، اما ممکن است بعد ها با بالارفتن تایم ویدئو ها و طولانی تر شدن آن ها آگهی های تبلیغاتی پخش شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو های فیسبوک را در تلویزیون ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..