تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از «خاطرات پراکنده» گروه موسیقی حال

فرهنگ > موسیقی - گروه موسیقی حال، روز پنجشنبه 19 اسفند از اولین آلبوم رسمی خود به نام «خاطرات پراکنده» رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی حال که فعالیت خود را از تابستان سال 93 با محمد فکری (خواننده)، علی جمالی (گیتار الکتریک) و مقداد مهدوی (پیانو) آغاز کرد، روز پنجشنبه 19 اسفند، از اولین آلبوم خود با نام «خاطرات پراکنده» رونمایی می‌کند.

محمد فکری درباره این آلبوم گفته است: «آلبوم ما مجموعه‌ای از قطعات منتشر شده و همچنین چند قطعه جدید است. نام آلبوم، برگرفته از قطعه‌ای به همین نام است که ملودی آن برداشتی از یکی از قطعات کارلوس سانتانا است. حدود 70 درصد اشعار این آلبوم توسط سیدعبدالجواد موسوی سروده شده است. این آلبوم در کل مضمونی عاشقانه دارد که گاهی با خشم و گاهی با نیاز و مهر و محبت همراه است.»

آلبوم «خاطرات پراکنده» روز پنجشنبه 19 اسفند ساعت 17 در شهر کتاب فرشته رونمایی خواهد شد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از «خاطرات پراکنده» گروه موسیقی حال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..