تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ استقلالی هاواردفاز جدیدشد؛طوفان رحمتی علیه عضوجنجالی

کاپیتان تیم استقلال حمله تندی به عضو هیات مدیره باشگاه انجام داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،مهدی رحمتی در واکنش به اظهارات حسن زمانی که او و خسرو حیدری را عامل تعطیلی تمرینات استقلال دانسته بود عنوان کرد : عامل تعطیلی تمرینات استقلال من یا خسرو نیستیم. عامل تعطیلی،حاشیه سازی و پاشیدن بذر ناامیدی بر پیکره تیم جوان ما مدیریت پر از غلط و تخلف امثال شماست که بدون تخصص و شایستگی لازم با لابی و دور زدن قوانین رسمی کشور مثل ممنوعیت دو شغله ها به صندلی هیئت مدیره باشگاه های پر طرفدار می رسید و هر روز صبح قبل از ناشتا با مصاحبه های غلط می خواهید فقط به تبلیغات و منافع شخصی خودتان بپردازید.
 
عامل نابودی تدریجی فوتبال امثال شما هستید که با تصمیمات و اظهارات غلط،جایگاه مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال را تا به این حد تنزل داده اید.
جنگ استقلالی هاواردفاز جدیدشد؛طوفان رحمتی علیه عضوجنجالی 
من طبق سند رسمی حسابداری باشگاه استقلال که مشاهده می کنید با احتساب جریمه و پرداخت حق فدراسیون فقط ٤٤ درصد از پول این فصلم را دریافت کردم و طبق قوانین حرفه ای،اصول اخلاقی و معرفت و مرام کاری نکردم که امروز می خواهید با تاکتیک های منسوخ شده عرصه سیاست من یا خسرو را مقابل سایر بازیکنان قرار بدهید.این رفتار دشمن ساز و تفرقه برانگیز شما یک بی اخلاقی بزرگ است و امیدوارم آقای دکتر سلطانی فر تا دیر نشده،تدبیری بیاندیشند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ استقلالی هاواردفاز جدیدشد؛طوفان رحمتی علیه عضوجنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..