تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت 2500 دانش‌آموز گنابادی در جشنواره جابر بن حیان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس آموزش‌وپرورش گناباد در حاشیه افتتاح نمایشگاه شهرستانی جشنواره علمی پژوهشی جابر بن حیان با اعلام این خبر گفت: این دانش آموزان در قالب گروه‌های سه‌نفره و انفرادی ۴۵۰ طرح را ارائه کردند که از این طرح‌ها ۱۶۰ طرح به مرحله شهرستانی راه‌ یافت.
سید محمد مهدوی گفت: جشنواره جابر بن حیان یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است که طی آن پروژه‌های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه‌های علمی ارائه و داوری می‌شود.
مهدوی افزود: این جشنواره در سطوح مدارس، منطقه‌ای، استانی و کشوری و در حوزه‌های طبقه‌بندی، آزمایش، نمایش علمی و طراحی و ساخت برگزار می‌شود.
وی تحقق اهداف ملی سند برنامه درسی را یکی از اهداف برگزاری جشنواره جابر بن حیان برشمرد و تصریح کرد: شناسایی استعدادهای کارآفرینی دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با حوزه پژوهشی و تقویت مهارت‌های دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می‌باشد.
مهدوی ادامه داد: آماده‌سازی شخصیت دانش آموزان برای کسب مهارت، یادگیری رفتارهای اجتماعی، احساس مسئولیت، آموختن مهارت تحقیق و ایجاد توانایی‌های گوناگون و ارتباط بین درسی ازجمله مزایای جشنواره جابر بن حیان است.

هم اکنون هزار دانش‌آموز گنابادی در مدارس ابتدایی و متوسطه در حال تحصیل هستند که ۸۲۵۰ دانش‌آموز در مدارس ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام// ح ت





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت 2500 دانش‌آموز گنابادی در جشنواره جابر بن حیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..