تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکار ایرانی رکورد بیشترین ضربه به توپ با شانه را در گینس ثبت کرد

مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران گفت: رکورد یاد شده تاکنون در اختیار یک انگلیسی بود که با یکهزار و 64 ضربه به توپ با شانه نام خود در گینس ثبت کرده بود.
روح الله دشمن زیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ورزشکار ایرانی با 3 هزار ضربه به توپ با شانه به نوعی این رکورد را در دنیا دست نیافتنی و به نام خودش ثبت کرد.
وی ادامه داد: در چند ماهه آینده حکم کاویانی از دفتر ثبت رکوردهای گینس در لندن به ایران و در آیینی ویژه به وی اهدا خواهد شد.
مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران گفت: با توجه به اینکه رکورد زنی در بوشهر انجام شده به نام ایران و استان بوشهر در کتاب گینس ثبت خواهد شد.
دشمن زیاری یادآور شد: مطابق قانون کتاب گینس، مکان ثبت رکورد علاوه بر ثبت در حکم گینس و کتاب گینس در سایت آن نیز درج می شود.
وی در بخش دیگری از این گفت وگو اظها رکرد: از هر فردی در ایران که قادر به زدن رکورد گینس در رشته های مختلف است، دعوت می کنیم برای ثبت آن به بوشهر بیاید و یا از طریق جذب اسپانسر زمینه شکستن رکورد گینس در محل زندگی خودش را فراهم کند.
دشمن زیاری یادآور شد: در ایران هم اکنون چهار نفر دارنده حکم ثبت رکورد گینس هستند که 2 مورد آن در رشته فوتبال در بخش تعداد گل زده و روپایی و 2 مورد نیز در رشته طناب زنی و بیشترین ضربه زدن با توپ با شانه است.
وی افزود: یکی از 2 فوتبالیست دارنده رکورد گینس علی دایی بازیکن سابق تیم ملی است که بواسطه تعداد گل های زده در بازی های ملی دارنده رکورد گینس است ولی به دلیل اینکه مراحل ثبت رکورد خود در کتاب گینس را انجام نداده هنوز گواهی ثبت رکورد گینس را دریافت نکرده است.
دشمن زیاری افزود: هم اکنون 50 نفر از ایران در رشته های مختلف از آمادگی زدن رکوردهای گینس برخوردار هستند که از این شمار 15 نفر برای ثبت رکورد نام نویسی کرده اند.
وی یادآورشد: تا 2 سال پیش ایرانیان بواسطه تحریم ها نمی توانستند در گینس نام و رکورد خود را ثبت کنند و هیچ مسئولی از گینس به ایران سفر نمی کرد اما با به نتیجه رسیدن برجام و تعاملی که با دفتر گینس در لندن و دبی ایجاد کردیم رکورد ایرانیان در یکسال گذشته ثبت و قرار است بزودی رئیس گینس به ایران سفر کند که زمان دقیق این سفر متعاقب اطلاع رسانی می شود.
دشمن زیاری گفت: افرادی که تمایل دارند با ثبت رکورد درکوتاه مدت نام خود را در کتاب گینس ثبت کنند باید هزینه ای نزدیک به 400 میلیون ریال متحمل شوند ولی چنانچه قصد ثبت رکورد در 6 تا 12 ماه داشته باشند تنها هزینه مکاتبه های اداری را باید گپرداخت کنند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکار ایرانی رکورد بیشترین ضربه به توپ با شانه را در گینس ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..