تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف‌های گزارشگر سفارشی؛ 6 بازی و 7 کلین‌شیت!

گاف‌های گزارشگر سفارشی؛ ۶ بازی و ۷ کلین‌شیت!

به گزارش آی اسپورت؛ گزارشگر این دیدار محمد رجبی بود. همان شخصی که دیدار رفت پرسپولیس و پیکان را در شهرقدس گزارش کرده بود. گزارش بهمن سال نود هم در دیدار استقلال و سایپا در انقلاب کرج به عهده او بود. رجبی کارمند حراست صدا و سیما است. به همین دلیل دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌های غیر از آزادی ولی نزدیک به تهران را او گزارش می‌کرد.

حالا در اولین گزارشش در ورزشگاه آزادی، رجبی گزارشی پرگاف را پشت سر گذاشت. اولین جمله عجیب رجبی این بود که «حامد لک در شش دیدار اخیر سایپا، هفت کلین شیت کرد».

در ادامه زمانی که مهاجم استقلال در آفساید بود، رجبی او را علیرضا قربانی نامید. حتما در جریان هستید که علیرضا قربانی خواننده مطرح کشور است و نام مهاجم استقلال «علی قربانی» است.

چند دقیقه از آخرین اشتباه رجبی نگذشته بود که دوربین روی چهره سجاد مشکل‌پور زوم کرد. ولی گزارشگر مسابقه اعتقاد داشت که این بازیکن، روزبه شاه‌علیدوست نام دارد.

گاف بعدی او باز هم به علی قربانی اختصاص داشت. زمانی که فرشید باقری صاحب توپ شد، گزارش بازی گفت «فرشید باقری یا علی قربانی صاحب توپ شد». ما که نفهمیدیم یعنی چی. ولی چیزی که واضح است این است که او نام فامیلی این دو بازیکن را قاطی می‌کرد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف‌های گزارشگر سفارشی؛ 6 بازی و 7 کلین‌شیت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..