تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این پسربچه باهوش سرطان سینه مادرش را تشخیص داد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   ” سارا بولی ” ۲۶ ساله می گوید :هر زمان که نوزادم را در آغوش می گرفتم تا نوزادم از سینه سمت راستم شیر بخورد او فریاد می زد و با گریه های شدیدش مرا از این کار منصرف می کرد.
   
بعد از ۲ هفته تکرار این گریه ها با هر بار شیر دادن به نوزادم کنجکاو شدن تا علت را بدانم به همین دلیل به پزشک مراجعه کردم. بعد از انجام آزمایشات و عکسبرداری ها پزشک ار وجود تومور در سینه من خبر داد.۲ تومور بدخیم در سینه من در حال رشد بودند اما به گفته ی پزشک زمانی این تومورها تشخیص داده شده اند که درمان با موفقیت انجام میشود.
 
 

این پسربچه باهوش سرطان سینه مادرش را تشخیص داد

  
 
او در ادامه می گوید: تدی (پسربچه) قهرمان من است ، اگر او اینگونه گریه و فریادهای خود را تکرار نمیکرد من هرگز حتی فکرش را هم نمیکردم که سرطان داشته باشم. بعد از تشخیص سرطان سینه پزشک ۵ دوره شیمی درمانی برای من تعیین کرد که برای از بین بردن کامل تومور کافیست.
 
زمانی که پسرم با خوردن شیر من فریاد زد ۳ ماه از رشد تومور سرطانی پستان در بدن من می گذشته است که تشخیص زودهنگام توسط کودک ۶ ماهه ام من از مرگ نجات پیدا کردم. به نظر من تمام زنان بایستی به دلیل افزایش هر روز آمار این بیماری به این فکر کنند که انها هم می توانند یکی از مبتلایان باشند و بایستی مدام تحت نظر پزشک باشند.

منبع:جام نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این پسربچه باهوش سرطان سینه مادرش را تشخیص داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..