تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با سازمان سینمایی

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با سازمان سینمایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حمزه‌زاده قائم مقام رییس و معاون سینمایی حوزه ‌هنری انقلاب اسلامی طی پیامی ضمن تبریک به محمدمهدی حیدریان آمادگی این نهاد را برای همکاری به منظور رشد و تعالی سینمای کشور اعلام کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«جناب آقای محمدمهدی حیدریان

معاون محترم وزیر و رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بدون شک، سینما به تعبیر رهبر معظم انقلاب کلید توسعه است. سینمای ایران با گفتمان انقلاب اسلامی مسیر پُر فراز و نشیبی را پیموده و در طول نزدیک به چهار دهه از شکل‌گیری آن، روند پُرخاطره‌ای را پشت‌سر گذاشته است.

اینجانب ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ‌جنابعالی یادآور می‎شوم در این مسیر قطعا، حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی با برخورداری از ظرفیت‌های بی‌بدیل، آمادگی خویش را برای همکاری به منظور رشد و تعالی سینمای پرافتخار کشور، اعلام می‌دارد.

محمد حمزه‌زاده، قائم مقام رییس و معاون سینمایی حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با سازمان سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..