تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جنجالی منصوریان علیه هیات مدیره استقلال که حذف شد!

روز نو :

در حالی که عمده صحبت‌های علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا به مشکلات تیم بود که از ناحیه هیات مدیره همین باشگاه حاصل می‌شود، سایت رسمی باشگاه استقلال گذشته از این که صحبت‌های منصوریان را با یک تاخیر قابل توجه منتشر کرد، ترجیح داد تا صحبت‌های منصوریان در خصوص هیات مدیره باشگاه را سانسور کرده و به هیچ وجه آن را منعکس نکند.

هرچند شاید بشود به نوعی به مسئولین رسانه‌ای باشگاه استقلال هم بابت این مسئله حق داد. چون انتشار مطلب بر علیه هیات مدیره باشگاه در رسانه رسمی باشگاه قاعدتا کار درستی نیست. اما بهرحال عدم انعکاس این صحبت‌ها در سایت رسمی باشگاه به این منزله نیست که سرمربی آبی پوشان این صحبت‌ها را مطرح نکرده باشد و مردم و سایر رسانه ها هم این صحبت ها را نشنیده باشند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جنجالی منصوریان علیه هیات مدیره استقلال که حذف شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..