تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله جنتی: می‌خواستند با آشتی ملی مردم را فریب دهند

صراط: رئیس مجلس خبرگان گفت: با آشتی ملی می‌خواستند مردم را فریب دهند تا آشوب هشت ماهه را فراموش کنند، اما رهبری با یک تذکر توطئه را خنثی کردند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه پنجمن دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: ظلم و بی‌عدالتی قابل قبول نیست و باید مشکل فقرا و مستضعفین حل شود.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه مردم در انتخابات حضوری باشکوه  داشته باشند، گفت: عده‌ای می‌خواستند انتخابات را دوقطبی کنند که رهبر انقلاب جلوگیری کردند. با آشتی ملی می‌خواستند مردم را فریب دهند تا مردم آن آشوب هشت ماهه را فراموش کنند، اما رهبر انقلاب با یک تذکر توطئه را خنثی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله جنتی: می‌خواستند با آشتی ملی مردم را فریب دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..