تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوور به موزه‌ی ملی می‌آید

نخستین نمایشگاه آثار تاریخی موزه‌ی لوور در موزه‌ی ملی ایران یک سال دیگر برگزار می‌شود.

به دنبال توافق اولیه بین موزه‌ی لوور و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر برپایی نمایشگاهی از آثار شاخص موزه لوور در موزه ملی ایران، هیاتی از کارشناسان این موزه به سرپرستی «ماریل پیک»، مدیر بخش شرق باستان لوور با جبرئیل نوکنده، مدیر موزه ملی ایران دیدار کردند.

در این دیدار طرفین به دنبال مذاکرات قبلی درباره‌ی فراهم کردن مقدمات نمایشگاهی از آثار موزه لوور در موزه ملی ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند. در همین راستا هیات اعزامی از لوور به همراه کارشناسان موزه ملی از محل نمایشگاهی موزه ملی و شرایط آن بازدید کرده و قابلیت‌های حفاظتی ـ امنیتی، امکانات فضایی و سایر جزئیات را با کارشناسان موزه ملی ایران مورد بررسی قرار دادند.

طرفین در اواخر فروردین سال آینده درباره انتخاب اشیا و سایر موارد مرتبط مجددا در پاریس دیدار و گفتگو خواهند داشت. براساس برنامه‌ریزی‌های اولیه، این نمایشگاه در اواخر سال ۱۳۹۶ یا اوایل سال ۱۳۹۷ به مدت سه ماه در موزه ملی ایران برگزار می‌شود.

این «نخستین» نمایشگاه آثار تاریخی موزه لوور در ایران است و در آن مجموعه‌ای از اشیا مهم و شاخص لوور به نمایش در می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوور به موزه‌ی ملی می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..