تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست فرزند شهید همت در سالروز شهادت پدر + عکس

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم محمدمهدی همت در پست اینستاگرامی خود نوشت: «امروز سالگرد شهادت شماست، غربت خونتون هنوز معجزه می‌کند. شهادتتون مبارک آقای پدر، حضرت ماه».

نام محمد ابراهیم همت به نام لشکر 27 محمد رسول الله گره خورده است، او که متولد سال 1334 در شهرضای اصفهان بود فعالیت هایش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مدتی را تحت تعقیب ماموران ساواک قرار بگیرد. در جریان حضور در یکی از تظاهرات ها و قرائت بیانیه حکم اعدامش صادر شد و از همین رو تا پایان پیروزی انقلاب در مخفی گاه ماند.

شهید همت در آغاز جنگ عراق علیه ایران مامور به تشکیل تیپ محمد رسول الله شد. حضور او در سمت فرماندهی لشکر، فرماندهی قرارگاه و سپاه عملیاتی نام همت را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت. در جریان عملیات خیبر و در حین بررسی وضعیت جبهه وی و معاونش «اکبر زجانی» در روز 17 اسفندماه سال 62 بر اثر اصابت گلوله توپ در منطقه مجنون در به شهادت رسید.

در سالروز شهادت شهید همت فرزندش «محمد مهدی همت» در پست اینستاگرامی خود نوشت: «خودتون می دونید مدتی هست از کلمات خالی ام، یک سکوت سنگین، یک خلسه تلخ و اما امروز سالگرد شهادت شماست، غربت خونتون هنوز معجزه می کند. شهادتتون مبارک آقای پدر، حضرت ماه».

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست فرزند شهید همت در سالروز شهادت پدر + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..