تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزیش ۳۰ درصدی تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: امسال کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.


سرهنگ ساوری افزود: ارزش ریالی کشفیات در سال گذشته ۷ میلیارد تومان بوده و امسال این میزان به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.


همچنین امروز در حکمی از سوی حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ عباس حیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بندرگز منصوب شد و از زحمات سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده پیشین انتظامی این شهرستان تقدیر شد.


سرهنگ خرمی هم به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی منصوب شد.
سرهنگ حیدری فرمانده جدید انتظامی بندرگز، پیش از این جانشین فرماندهی ناجا در شهرستان گرگان بود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزیش ۳۰ درصدی تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..