تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس دانشگاه الزهرا (س) برکنار شد/ روسای سه دانشگاه تغییر کردند

به گزارش دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم با صدور احکام جداگانه‌ای مهناز ملانظری را به سمت سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، منوچهر بابایی پور را به سمت سرپرست دانشگاه ملایر و علی نصیری طوسی را به سمت سرپرست دانشگاه اردکان منصوب کرد.

در قسمتی از متن این احکام آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

گفتنی است، مهناز ملانظری عضو هیات علمی و دانشیار گروه حسابداری دانشگاه الزهرا (س) است و در گذشته مسئولیت معاونت اداری و مالی، عضو هیات اجرایی جذب، معاون اداری دانشکده ادبیات، زبان‌ها و تاریخ، معاونت آموزشی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی و سرپرستی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی این دانشگاه را برعهده داشته است.

همچنین منوچهر بابایی‌پور عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه بوعلی سینا و علی نصیری طوسی عضو هیات علمی و استادیار گروه مهندسی مکانیک دانشگاه اردکان هستند.

وزیر علوم در نامه‌های جداگانه ای از خدمات انسیه خزعلی رئیس سابق دانشگاه الزهرا (س)، بهمن حیاتی رئیس سابق دانشگاه ملایر و حسین غفوری چرخابی رئیس سابق دانشگاه اردکان قدردانی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس دانشگاه الزهرا (س) برکنار شد/ روسای سه دانشگاه تغییر کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..