تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری شکارچی حرفه ای در طارم

دستگیری شکارچی حرفه ای در طارم

استان‌ها > زنجان - متخلف حرفه ای به جرم شروع به شکار کل بز در شکار ممنوع خرمنه سر، دربند روستای چرزه شهرستان طارم دستگیر و جهت رسیدگی حقوقی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

سید رضا معافی مدنی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم در این باره به خبرآنلاین گفت: در پی گزارش واصله توسط دوستداران حیات وحش محیط بانان شهرستان طارم بلافاصله به محل اعزام شدند و بعد از کمین زدن فرد متخلف را به طور غافلگیرانه در حین شروع به شکار دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متخلف دستگیر شده بومی می باشد و چندین بار با مشاهده محیط بان متواری شده، افزود: از متخلف یک قبضه اسلحه ته پر تک لول متعلق به غیر و سه تیر فشنگ ساچمه کشف و ضبط شد.
وی در پایان ضمن تشکر از محیط بانان شهرستان گفت: پرونده متخلف دستگیر شده تنظیم و جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارسال شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری شکارچی حرفه ای در طارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..