تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف لاشه یک پلنگ در خراسان شمالی +عکس

علت مرگ یک قلاده پلنگ در مناطق حفاظت‌شده این شهرستان را شکستگی دست و ناتوانایی در شکار و تامین غذا اعلام کرد.

کشف لاشه یک پلنگ در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی اداره محیط زیست شهرستان شیروان، حمید فخرانی گفت: لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده گلول و سرانی در شمال این شهرستان کشف شد و هم اکنون در حال بررسی لاشه هستند.

وی بدون اشاره به زمان پیدا شدن لاشه پلنگ تلف شده اعلام کرد: یکی از دوستداران محیط زیست و همچنین اهالی روستای سرانی در کشف لاشه کمک موثری داشتند.

کشف لاشه یک پلنگ در خراسان شمالی

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شیروان با بیان اینکه در مشاهدات اولیه هیچ آثاری از زخم و خراشیدگی در بدن پلنگ مشاهده نشده است، تصریح کرد: بر اساس نتایج بررسی های کارشناسی دامپزشکی شهرستان شیروان و کارشناس حیات وحش اداره محیط زیست، لاشه حیوان کاملا سالم بوده اما از ناحیه ساق دست چپ دچار شکستگی شده بود که با توجه به تورم این ناحیه، شکستگی قدیمی و مربوط به چندین روز گذشته تشخیص داده شده است.

فخرانی تاکید کرد: این پلنگ به علت شکستگی دست، در شکار و تامین غذا دچار مشکل شده و به تبع آن دچار ضعف جسمانی و لاغری شدید بود که در نهایت منجر به مرگ این گونه نادر شده است.


منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی در خراسان شمالی واقع شده و هم مرز با کشور ترکمنستان است. این منطقه زیستگاه گونه های مهم حیات وحش مانند قوچ و میش اوریال، پلنگ، گربه وحشی، گراز، خرگوش، هما، کبک دری و دارکوب قهوه ای است.

مهر

اخبار مرتبط:

پلنگ اردبیل مرد! + عکس

مشاهد دو قلاده پلنگ در مهدیشهر سمنان + تصاویر

پلنگ برفی که همه را متعجب کرد! +تصاویر

حمله خونین پلنگ گرسنه به چوپان جوان

پلنگ مازندران روی دوش این مرد چه می‌کرد؟ !+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف لاشه یک پلنگ در خراسان شمالی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..