تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا پلی‌استیشن 5 در سال 2018 معرفی خواهد شد؟

کد خبر: ۴۹۴۴۴۶

۸۵  بازدید

پلی‌استیشن 4 سونی با فروش فوق‌العاده‌ی خود و بازی‌های انحصاری موفق باعث شده تا روزهای خوش پلی‌استیشن 2 را برای هواداران این کنسول تداعی کند. حالا محققان موسسه‌ی تحقیقاتی Macquarie بر این عقیده‌اند که سونی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به معرفی و عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 خواهد پرداخت.

وب سایت تک شات: پلی‌استیشن 4 سونی با فروش فوق‌العاده‌ی خود و بازی‌های انحصاری موفق باعث شده تا روزهای خوش پلی‌استیشن 2 را برای هواداران این کنسول تداعی کند. حالا محققان موسسه‌ی تحقیقاتی Macquarie بر این عقیده‌اند که سونی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به معرفی و عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 خواهد پرداخت.

 آیا پلی‌استیشن 5 در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد؟

سونی به تازگی محصولات جدیدی را از خانواده‌ی پلی‌استیشن روانه بازار کرده است؛ پلی‌استیشن 4 اسلیم، پلی‌استیشن 4 پرو و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن از جمله اعضای جدید خانواده‌ی پلی‌استیشن محسوب می‌شوند. بنابراین با توجه به عرضه‌ی این محصولات به نظر می‌رسد سونی حالا به فکر نسل بعدی کنسول‌های بازی خواهد بود.
دیمین سانگ، یکی از محققان موسسه‌ی تحقیقاتی Macquarie بر این عقیده است که سونی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد. به گفته‌ی وی، سونی در پلی‌استیشن 5 از پردازنده‌ی گرافیکی با قدرت پردازش بیش از ۱۰ ترافلاپ استفاده می‌کند؛ قدرتی که قطعا از کنسول جدید مایکرسافت، پروژه‌ی اسکورپیو که قرار است در سال جاری میلادی معرفی شود بسیار بیشتر خواهد بود.

ما در بخش پلی‌استیشن سونی افزایش درآمد و سود خالصی را مشاهده می‌کنیم که به لطف سخت‌افزارهای جدید این شرکت و بازی‌های انحصاری، این افزایش هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. بازی Horizon Zero Dawn که به تازگی منتشر شده و توانسته در وب‌سایت معتبر متاکریتیک نمره‌ی ۸۸ را از آن خود کند تنها یکی از محصولات قابل توجه شرکت سونی در بخش نرم‌افزار پلی‌استیشن بوده است. علاوه بر این، سونی به تازگی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را روانه بازار کرده که توانسته به فروش ۹۱۵ هزار دستگاه دست یابد. ما انتظار داریم که سونی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸، از کنسول جدید ۱۰ ترافلاپ خود معرفی کند.

 آیا پلی‌استیشن 5 در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد؟

با وجود این که هنوز تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی زمان زیادی باقی مانده، اما شایعات مربوط به نسل بعدی کنسول‌های بازی در حال افزایش هستند. مایکروسافت احتمالا در سال جاری و با معرفی پروژه‌ی اسکورپیو از نسل جدید کنسول‌های بازی رونمایی خواهد کرد و احتمالا سونی نیز در اقدامی متقابل، در سال آینده‌ی میلادی به معرفی محصول جدید خود خواهد پرداخت.

در این میان، شاید کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 پرو ناراضی به نظر برسند چرا که هنوز حتی یک سال نیز از عرضه‌ی این کنسول نگذشته است. در هر حال باید منتظر ماند و دید سونی چه برنامه‌ای را برای نسل بعد کنسول‌های بازی در نظر گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا پلی‌استیشن 5 در سال 2018 معرفی خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..