تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند /عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است

ساعت: 16:46 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058841

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند و تا آخرین نفس تابع امر رهبری باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سردار جهانبخش کرمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انقلاب اسلامی  سپاه ناحیه خرمدره گفت: انقلاب اسلامی  بزرگترین نعمت برای ایران است و ما را از دست استکبار و سلطه گران نجات داد.

وی با اشاره رشادت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: تمامی دستاوردهای این انقلاب و استقلالی که به وجود آمد به برکت مجاهدت های وجانبازی ها و  شهادت بسیاری از جوانان این مملکت  تشکیل شد تا به اقتدار و عظمت انقلابی دست یابیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت: امریکا دشمن اصلی انقلاب است و هیچ قدرتی قادر نیست ملت ایران را شکست دهد و یا مقابل انقلاب اسلامی بایستد.

کرمی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمن امروز اصل اسلام و   ولایت فقیه را  هدف قرار داده است ، دشمن با انواع شبکه های ماهواره ای و جنگ سایبر بر علیه نظام و سبک زندگی فعالیت می کند.

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران گفت: امروز ایران مثل قبل انقلاب نیست که امریکاو صهیونیست ها برای آن تصمیم بگیرند، دفاع مقدس برای ما الگو است، ایستادگی مبارزه و مجاهدت  در تمامی زمینه ها باید داشته باشیم و عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی در برابر جبهه جنگ نرم دشمنان تأکید کرد: یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاوت و ایستادگی کند و تا آخرین نفس تابع امر رهبری باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک فرد انقلابی باید در تمامی صحنه ها مقاومت و ایستادگی کند /عزت در سایه مقاومت و ایستادگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..