تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرهنگ محسن احمدی تبار فرمانده سپاه ناحیه خرمدره شد+ تصاویر مراسم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض سحر، صبح امروز طی مراسمی سرهنگ محسن احمدی تبار با سابقه فرماندهی بسیج دانش آموزی استان زنجان به عنوان فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

سرهنگ محسن احمدی تبار هم در این مراسم گفت: جوانان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و وظیفه امروز ما ایستادگی و اگاهی در جنگ نرمی که دشمن در آن سرمایه گذاری می کند است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن  گفت: دشمن در جنگ سخت از ما بسیار شکست خورده است و امروز در قالب جنگ نرم  به میدان آمده است و   وظیفه ها نشان دادن الگوه های فرهنگی به جوانان و مقابله با توطئه های دشمنان  است.

در پایان از زحمات سرهنگ علی صادقی قدردانی و سرهنگ محسن احمدی تبار به عنوان فرمانده سپاه ناحیه خرمدر معرفی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرهنگ محسن احمدی تبار فرمانده سپاه ناحیه خرمدره شد+ تصاویر مراسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..