تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد خواننده پاپ از برنامه احسان علیخانی

فرهنگ > تلویزیون - علی لهراسبی به نحوه انتخاب خوانندگان و تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی در برنامه «سه ستاره» انتقاد کرد و حذف نام خود را یک تصمیم مدیریت شده دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لهراسبی با اشاره به حذف نام و اثرش از میان نامزدهای بخش بهترین تیتراژ سریال‌های تلویزیونی در برنامه «سه ستاره»، تنظیم فهرست نامزدها را مدیریت شده دانست و به آن انتقاد کرد.

این خواننده که در سال‌های گذشته تيتراژهايي چون «پيله‌های پرواز»، «عبور شيشه‌ای»، «دلنوازان»، «فاصله‌ها»، «شيدایی»، «همه چيز آنجاست» را اجرا کرد، بعد از دو سال تيتراژ سریال «آرام می‌گيريم» را خوانده است.

این اثر که بالغ بر 50 شب روی آنتن رفته است و هنوز هم پخش آن ادامه دارد، در فهرست منتخبین تیراژ این برنامه قرار نگرفته است و بدون هیچ توضیحی از بین نامزدهای این بخش حذف شده است.

علی لهراسبی دراین‌باره گفت: «من فقط حرفم یک چیز است. این قبیل جشنواره‌ها و انتخاب‌ها همیشه در رسانه‌های مختلف بوده و هست. همیشه هم انتخاب‌هایی انجام شده ولی در این برنامه اصرار دارند که انتخاب‌هایی را که هیئت داوران انجام داده گزینش کنند. من متوجه نمی‌شوم که این انتخاب‌ها، انتخاب مردم است یا انتخاب هیئت داوران؟ اگر انتخاب مردم است که باید همه تیتراژها در لیست باشند و انتخاب‌ها بر اساس رای مردم انتخاب شوند. ولی اینکه لیست به نظرسنجی گذاشته شود، قطعا اتفاقات نامحترمی افتاده است. مردم بایستی در این قبیل انتخاب‌ها به گزینه مد نظر و سلیقه خودشان رای دهند نه لیستی که با سلیقه و نظر گروهی ناشناس تدوین شده است.»

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد خواننده پاپ از برنامه احسان علیخانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..