تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام گروه جهادی «انصارالمهدی» به مناطق محروم فارس در روزهای پایانی سال

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اعزام گروه جهادی 60 نفره بسیجیان «انصارالمهدی» به روستای طغر از توابع بخش خفر شهرستان جهرم به‌منظور محرومیت‌زدایی در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ابوذر اسدی، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 18 اسفندماه گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال، گروه جهادی 60 نفره بسیجیان «انصارالمهدی» به روستای طغر از توابع بخش خفر شهرستان جهرم به‌منظور محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

وی افزود: این گروه وابسته به حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه ثارالله(ع) شیراز است كه امسال برای دومین بار در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان فعالیت كرده است.

اسدی با تصریح اینكه این اعزام در روز 22 اسفندماه جاری صورت خواهد گرفت، گفت:‌ در این گروه 5 نفر روحانی، 3 استاد كار و 60 نفر بسیجی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی این ناحیه از سپاه، طی 8 روز به کارهای عمرانی و آبادانی این روستا می‌پردازند، گفت: ساخت مسجد و سرویش بهداشتی، ساخت غسالخانه و دیوار قبرستان روستا و توزیع غذا در بین محرومین از اقدامات عمرانی این گروه خواهد بود.

اسدی با تصریح اینكه در کنار کارهای عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی هم برای اهالی روستا برنامه‌ریزی شده است، گفت: طرح تربیتی «خانه به خانه» با حضور 5 روحانی، برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان روستا و اجرای مسابقات از جمله فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اینکه ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج بستری برای رفع بخشی از محرومیت‌زدایی در جامعه است، گفت: بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی و در حد بضاعت خود به محرومیت‌زدایی برای خدمت به مردم می‌پردازد که در این راستا گروه‌های جهادی با اقدامی خودجوش ضمن شناسایی مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌كنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام گروه جهادی «انصارالمهدی» به مناطق محروم فارس در روزهای پایانی سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..