تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن زنان نیکوکار استان مازندران در ساری تشکیل شد

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: انجمن زنان برای نخستین بار با هدف هم‌افزایی همه بانوان خیر استان در ساری تشکیل شد.

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، محمد حسن محمدی کیادهی شامگاه سه‌شنبه در نخستین همایش تجلیل از بانوان نیکوکار اظهار داشت: بیش از 100 بانوی نیکوکار شهرستان در این نشست گردهم آمدند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان به درستی در مناصب مختلف استفاده نشده است افزود: نخستین همایش بانوان نیکوکار ضمن شناسایی بانوان تاثیرگذار شهر در امور خیریه با هدف ایجاد زمینه برای رشد بانوان برگزار شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: با ره اندازی انجمن زنان نیکوکار سعی خواهد شد تا فعالیت‌های پراکنده بانوان در امور خیریه ساماندهی شود.

وی به دستاوردهای پس از انقلاب در رشد و بالندگی بانوان اشاره کرد و افزود: امروز بانوان نیکوکار ظرفیتی بزرگ برای گسترش فعالیت‌های نیکوکارانه در شهر محسوب می‌شود.

کیادهی با اشاره به بهره‌برداری از پارک ویژه بانوان در سال 96 خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پروژه‌های تعهد شده شهرداری از دیگر برنامه‌های شورای شهر و شهرداری محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر پیشرفت‌های حوزه شهری و توسعه فضای سبز شهر ساری در چهار سال گذشته و با فعالیت شهردار این شهر، بیان کرد: عملکرد شهردار در دوره اخیر از همه شهرداران ادوار گذشته مطلوب تر بوده است.

در این همایش از بانوان نمونه شهرستان ساری قدردانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن زنان نیکوکار استان مازندران در ساری تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..