تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۴۴ تیم در نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف

57344043 ۴۴ تیم شرکت‌کننده در نبرد هوش مصنوعی که از امروز در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده است با سه زبان کامپیوتری درصدد هستند تا رقبای خود را از میدان به در ببرند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، مسابقات بین‌المللی نبرد هوش مصنوعی شریف با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و نگاهی به توانایی تیم‌ها در پیاده‌سازی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی به همت انجمن علمی دانشگاه مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف از امروز آغاز به کار کرد.
در این مسابقات شرکت‌کنندگان باید در قالب تیم‌های سه نفره برنامه‌ای برای شرکت در بازی طراحی شده توسط تیم فنی مسابقات که دارای قوانین خاصی است، پیاده‌سازی کنند.
میلاد عامری دبیر مسابقه هوش مصنوعی شریف در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه این نهمین دوره از مسابقات محسوب می‌شود، گفت: شش دوره از این مسابقات با نام “نبرد زبان جاوا” برگزار شد و از دوره ششم تاکنون این رقابت‌ها با نام “نبرد هوش مصنوعی شریف” به صورت بین‌المللی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار می‌شود، یادآور شد: در مرحله غیرحضوری و آنلاین ۲۵۰ تیم حضور داشتند که از این تعداد ۲۶ تیم از کشورهای کره، ژاپن، آلمان و فرانسه بوده است.
عامری با بیان اینکه از تعداد ۲۵۰ تیم شرکت‌کننده در مرحله اول این رقابت‌ها ۴۸ تیم انتخاب شد، اظهار کرد: از این تعداد ۴۴ تیم برای رقابت‌های نهایی حاضر شدند.
به گفته وی، در مرحله دوم رقابت‌ها هیچ تیمی از کشورهای خارجی حضور نیافت.
دبیر مسابقه هوش مصنوعی شریف با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت توضیح داد: در مرحله نهایی تیم‌های شرکت‌کننده با استفاده از سه زبان “جاوا”،” C++” و “پایتون” به رقابت می‌پردازند ضمن آنکه تیم‌ها باید مراحلی چون حرکت به جلو و کشتن تیم مقابل را بگذرانند.
عامری با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها تا فردا ۱۹ اسفندماه ادامه دارد و در بعدازظهر فردا نیز سه تیم برتر این رقابت‌ها که دارای بالاترین امتیاز هستند معرفی خواهند شد.
به گفته وی، هدف از برگزاری این رقابت‌ها ترویج هوش مصنوعی در بخش‌های صنعتی و افزایش مهارت‌های برنامه‌نویسی و ارتقاء علم هوش مصنوعی است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۴۴ تیم در نبرد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..