تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بقایی: بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورم/علت کاندیداتوری‌ام، ظلمی است که به مردم و عدالت شد

حمید بقایی گفت: من افتخار می‌کنم که بدون اجازه دکتر احمدی‌نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند.

آفتاب‌‌نیوز :

حمید بقایی که پیش از این برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم اعلام آمادگی کرده است، در یک نشست تبیینی با حضور جمعی از حامیانش اظهار کرد: گفته‌اند فلانی بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورد. من افتخار می‌کنم که بدون اجازه دکتر احمدی‌نژاد آب نخورم، برخلاف کسانی که بدون اجازه بیگانه آب نمی‌خورند!

به گزارش آفتاب‌‌نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: یکی از دلایل حضور بنده ظلمی است که به مردم و عدالت شد. وقتی به دروغ خدمات دکتر احمدی نژاد و هشت سال خدمت را که متعلق به ملت است زیر سوال می‌برند ظلم است.

بقایی افزود: وقتی جواب تهمت‌ها را می‌دهیم به‌جای پاسخ، تمسخر می‌کنند. بسیاری از مشکلات ما ناشی از همین بی‌اخلاقی‌ها است.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد دارم مشکلات اقتصادی قابل حل است. بدانید قطعا من راه، روش و شیوه استاد خودم جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد را ادامه خواهم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بقایی: بدون اجازه احمدی‌نژاد آب نمی‌خورم/علت کاندیداتوری‌ام، ظلمی است که به مردم و عدالت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..