تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری گروگانگیران 500 میلیون ریالی/گروگان ها آزاد شدند

دستگیری گروگانگیران 500 میلیون ریالی/گروگان ها آزاد شدند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی  آذربایجان غربی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع گروگانگیری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شوط ، رسيدگی به موضوع با حساسیت ویژه ای در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، موفق شدند محل اختفاء گروگانگیران را شناسايی کنند، افزود: گروگانگیران در قبال آزادسازی گروگان ها درخواست مبلغ 500 میلیون ریال وجه نقد را کرده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه گروگانگیری، کلیه امکانات پلیس برای رصد تحرکات گروگانگیران بسیج شده بود، تصريح کرد: با انجام تحقيقات و عمليات ويژه پليسی محل اختفای گروگانگیران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يک عمليات ضربتی چهار نفر از عاملان اين حادثه دستگیر شدند.

اصلانی  خاطرنشان کرد: هر پنج  گروگان صحیح و سالم از دست گروگانگیران آزاد و تحویل خانواده شان شدند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری گروگانگیران 500 میلیون ریالی/گروگان ها آزاد شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..