تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مجلس شورای اسلامی به مقام شهدای سمنان در امامزاده یحیی(ع) ادای احترام کرد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر چهارشنبه در قالب برنامه های سفر به سمنان، به ساحت مقدس شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و علمای سمنان در گلزار شهدای آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان ادای احترام کرد.

 علی لاریجانی امروز پس از ورود به سمنان در ایستگاه راه آهن، در اولین برنامه سالن مسافری ایستگاه راه آهن این شهر را در 2 هزار و 200 متر مربع زیربنا شامل 800 متر مربع فضای اداری و یک هزار و 400 متر مربع فضای خدماتی که با هزینه 30 میلیارد ریال ساخته شده را افتتاح کرد. 

حضور در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی و آئین رونمایی از کتاب شهدای فرهنگیان در سالن هلال احمر سمنان و حضور در نشست شورای اداری استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان دیگر برنامه های سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به سمنان است.
در این آئین، محمدرضا خباز استاندار سمنان، احمد همتی نماینده شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، ابوالفضل حسن بیگی نماینده شهرستان دامغان، غلامرضا کاتب نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان و سیدحسن حسینی نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان و تعدادی از فرمانداران و مسوولان استان سمنان، حضور داشتند.
استان سمنان حدود سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مجلس شورای اسلامی به مقام شهدای سمنان در امامزاده یحیی(ع) ادای احترام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..