تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ دیه درسال آینده دو میلیارد و100 میلیون ریال تعیین شد

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر رئیس قوه قضاییه، مبلغ دیه در سال 96 را دو میلیارد و 100 میلیون ریال و معادل 210 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه:

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازقوه قضاییه، حسن رحیمی با بیان متن بخشنامه رئیس قوه قضاییه اظهارکرد: در اجرای ماده 549 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 مبلغ دیه کامله درماه های غیرحرام از ابتدای سال 1396 مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون ریال تعیین شده است.
وی افزود: این بخشنامه از ابتدای سال 96 برای تمامی واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور لازم الاجرا است.
همچنین نرخ دیه سال جاری که ازسوی سخنگوی قوه قضائیه به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام شده بود این درحالیست که دیه سال 94 نیز یک میلیارد و 650 میلیون ریال بود.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ دیه درسال آینده دو میلیارد و100 میلیون ریال تعیین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..