تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




القاعده یمن مدعی بازداشت دو جاسوس آمریکا شد

صراط: یک رسانه غربی به نقل از یک رهبر قبایلی یمنی گزارش داده که القاعده یمن دو «جاسوس آمریکا» را در استان ابین این کشور بازداشت کرده است.

به گزارش فارس، روز چهارشنبه یک رهبر قبایلی در یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه، از بازداشت دو «خبرچین و جاسوس آمریکا» توسط القاعده یمن خبر داد.

او که نخواست نامش فاش شود گفته است که القاعده در شبه جزیره عرب (القاعده یمن) در منطقه «موجان» استان «ابین» دو نفر را بازداشت کرده است که «برای آمریکا جاسوسی می‌کردند».

این خبر در حالی منتشر شده که طی چند هفته اخیر گزارش‌هایی مبنی بر حملات آمریکا در یمن از یک سو و گمانه زنی‌ها درباره کمک‌های واشنگتن به القاعده منتشر شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این «دو جاسوس و خبرچین آمریکا» و اینکه در حال حاضر در چه وضعی هستند، مخابره نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «القاعده یمن مدعی بازداشت دو جاسوس آمریکا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..