تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهاب حسینی تله تئاتر می‏سازد

شهاب حسینی تله تئاتر «خرده جنایات زن و شوهری» را می سازد.

به گزارش بولتن نیوز، شهاب حسینی که این اواخر فیلم موفق «فروشنده» را روی پرده داشت، تصمیم دارد تا تله تئاتر «خرده جنایات زن وشوهری» را به تهیه کنندگی مشترک سمیه صفوی و سید مسعود صفوی بسازد.

پیش از این تله تئاتر «خرده جنایات زن و شوهری» را فرهاد آییش بر اساس متنی از اریک امانوئل اشمیت در دهه ۸۰ کارگردانی کرده است و در آن محمدرضا فروتن و نیکی کریمی بازی کرده‌اند. «خرده جنایت‌های زن و شوهری» که پیش از این با بازی میکائیل شهرستانی و افسانه مایان روی صحنه رفته است ، درباره‌ زن و شوهری به نام «لیزا» و« ژیل» است که پس از ۱۵ سال به بررسی درباره‌ زندگی زناشویی خود می‌پردازند. شهاب حسینی در کنار بازیگری، ساخت فیلم «ساکن طبقه وسط» را نیز برعهده داشته است. وی تا کنون در تئاترهایی چون: ملاقات، افسانه و کرگدن ایفای نقش کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهاب حسینی تله تئاتر می‏سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..