تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروانه ساخت «بلوار الیزابت» صادر شد

فیلم سینمایی «بلوار الیزابت» با صدور پروانه ساخت بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش بولتن نیوز، «بلوار الیزابت» عنوان اولین فیلم سینمایی بهزاد خداویسی محسوب می شود که پروانه ساخت آن به تازگی از سوی وزارت ارشاد صادر شده است. در حال حاضر فیلم وارد مرحله پیش تولید شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اوایل سال آینده نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلمنامه این فیلم را مهرشاد کارخانی و سولماز اعتماد به صورت مشترک به نگارش درآورده و آن را در بانک فیلمنامه خانه سینما نیز ثبت کرده اند.

«بلوار الیزابت» فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد.

اولین فیلم سینمایی خداویسی چهار شخصیت اصلی دارد و داستان آن نیز در فضای امروزی می گذرد.

فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و تاکنون برخی از لوکیشن ها نیز بازبینی شده است.

خداویسی پیش از این علاوه بر بازیگری در نقش های تلویزیونی و سینمایی، چند فیلم کوتاه داستانی و نیمه بلند را نیز کارگردانی کرده و جوایز داخلی و خارجی را هم در کارنامه خود دارد.

این بازیگر بازی در فیلم های سینمایی «ضیافت» مسعود کیمیایی، «خمره» ابراهیم فروزش، «ایران سرای من است» پرویز کیمیاوی، «ساکن خانه چوبی» حسینعلی لیالستانی، «بانی چاو» احمدرضا گرشاسبی، «من زمین را دوست دارم» ابوالحسن داودی، «مجسمه» ابراهیم وحیدزاده و… را در کارنامه خود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروانه ساخت «بلوار الیزابت» صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..