تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهره لرستانی به «جزیره مجنون» می رود

شهره لرستانی امشب ۱۸ اسفندماه مهمان برنامه «جزیره مجنون» می شود.

به گزارش بولتن نیوز، برنامه «جزیره مجنون» کاری از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج صدا و سیما با همکاری شبکه پنج به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و مجید خواجه نژاد و با اجرای مژده لواسانی امشب ۱۸ اسفندماه حوالی ساعت ۲۱ دومین قسمت آن روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

«جزیره مجنون» ویژه برنامه ای ۴۰ دقیقه ای است که به مدت ۷ شب با نگاهی اجتماعی به راهیان نور می پردازد و میزبان مهمانان مختلفی از جمله هنرمندان سینما و تلویزیون می شود.

امشب، «جزیره مجنون» میزبان شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مادر یکی از شهدای مدافع حرم است. در شب های گذشته این برنامه میزبان محبوبه معراج نویسنده کتاب «عباس دست طلا»، عباسعلی باقری (عباس دست طلا)، لاله اسکندری، همسر شهید امید عباسی، اصغر نقی زاده و گلعلی بابایی بوده است.

«جزیره مجنون» کاری تولیدی از گروه برنامه های تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما است که هر قسمت آن ۴۰ دقیقه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهره لرستانی به «جزیره مجنون» می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..