تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبلغ دیه سال آینده 210 میلیون تومان شد

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر رئیس قوه قضاییه، مبلغ دیه در سال 96 را دو میلیارد و 100 میلیون ریال و معادل 210 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از قوه قضاییه، حسن رحیمی با بیان متن بخشنامه رئیس قوه قضاییه اظهارکرد: در اجرای ماده 549 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 مبلغ دیه کامله درماه های غیرحرام از ابتدای سال 1396 مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون ریال تعیین شده است.

وی افزود: این بخشنامه از ابتدای سال 96 برای تمامی واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور لازم الاجرا است.

همچنین نرخ دیه سال جاری که ازسوی سخنگوی قوه قضائیه به میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام شده بود این درحالیست که دیه سال 94 نیز یک میلیارد و 650 میلیون ریال بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبلغ دیه سال آینده 210 میلیون تومان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..