تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ نیکوکاری در مدارس اصلاندوز نواخته شد+تصویر

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/18 شناسه خبر: 1058781

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری به طور همزمان در کلیه مدارس اصلاندوز نواخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،این آیین صبح امروز چهارشنیه به صورت نمادین در مدرسه دخترانه الزهرا(س) شهر اصلاندوز با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری و انتظامی و مرزبانی و معلمان و دانش اموزان این مدرسه برگزار شد.

قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندور در مراسم جشن نیکوکاری با اشاره با اینکه جشن عاطفه ها فرصتی برای مهرورزی و ترویج فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری در بین اقشار مردم و بویژه دانش آموزان است؛ هدف از برگزاری این جشن معنوی را دستگیری از دانش آموزان نیازمند و سهیم کردن شادی های خود با دیگران و همچنین فرهنگ احساس مسوولیت در برابر همنوعان خود  عنوان کرد.

وی افزود:باید فرهنگ نیکوکاری روز به روز در جامعه توسعه یابد چرا که در فرهنگ و دین و آیین ما کمک به نیازمندان جایگاهی والا و برجسته بین مردم دارد.

مهرآوران گفت؛ کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از سال نو با همکاری کمیته امداد امام(ره) و  آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان نیازمند منطقه قرار خواهد گرفت.

تصاویر:سجاد میرزایی خبرنگار ارس تبار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ نیکوکاری در مدارس اصلاندوز نواخته شد+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..