تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ طراحی نایک برای ورزشکاران زن محجبه

کمپانی آمریکایی «نایک» از محصول جدید خود که ویژه ورزشکاران مسلمانان زن است، رونمایی کرد.

کمپانی آمریکایی «نایک» از محصول جدید خود که ویژه ورزشکاران مسلمانان زن است، رونمایی کرد.

به گزارش جام جم، کمپانی نایک از محصول جدید خود با نام «نایکی پرو حجاب» که پوششی برای سر ورزشکاران مسلمان زن است، رونمایی کرد. این پوشش سر از الیاف پلی‌استر سبک وزنی با رنگ طبیعی سیاه ساخته شده است. روی این پوشش سر، منفذهای ریزی تعبیه شده تا به عمل تنفس سر ورزشکار کمک کند.
 
«نایک» اعلام کرده در پی ابراز نارضایتی چندین ورزشکار مسلمان زن به شرکت در مسابقات با پوشش سر سنتی، به فکر طراحی پوششی برای سر این ورزشکاران افتاده است. فرایند طراحی تا ساخت این پوشش سر، 13 ماه به طول انجامید و این محصول از بهار سال 2018 در معرض فروش عموم قرار خواهد گرفت.

تصاویر/ طراحی نایک برای ورزشکاران زن محجبه  تصاویر/ طراحی نایک برای ورزشکاران زن محجبه 


 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ طراحی نایک برای ورزشکاران زن محجبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..